Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3060
Title: Особливості маркетингового управління інноваційною активністю підприємств
Other Titles: Spetsialʹnistʹ marketynhovoho upravlinnya innovatsiynymy aktyvnymy pidpryyemstvamy
Authors: Вініченко, Ігор Іванович
Vinichenko, Ihor
Keywords: інноваційна активність
innovative activity
маркетингове управління
marketing management
менеджмент
management
мотивація
motivation
організаційний механізм
organizational mechanism
підприємство
enterprise
ризик
risk
розвиток
development
Issue Date: 2013
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Citation: Вініченко І. І. Особливості маркетингового управління інноваційною активністю підприємств [Електронний ресурс] І. І. Вініченко // Ефективна економіка. – 2013. - № 2. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3060
Abstract: Визначено, що інноваційна активність є однією із важливіших характеристик, які використовуються для аналізу конкурентних позицій підприємства на ринку. Запропоновано концептуальну модель ефективного механізму маркетингового управління інноваційною активністю підприємства. Certainly, that innovative activity is one of major descriptions which are used for the analysis of competition positions of enterprise at the market. The conceptual model of effective mechanism of marketing management of enterprise innovative activity is offered.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3060
ISSN: ISSN 2307-2105
Appears in Collections:Ефективна економіка

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf586,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.