Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3065
Title: Стратегічні засади управління збутовою діяльністю
Other Titles: Strategic sales management control framework
Authors: Абрамович, Інна Ананіївна
Abramovich, I.
Keywords: аналіз
analysis
збут
marketing
конкуренція
competition
логістика
logistics
планування
business planning
продукція
production
стратегія
strategy
Issue Date: 2013
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Citation: Абрамович І. А. Стратегічні засади управління збутовою діяльністю [Електронний ресурс] / І. А. Абрамович // Ефективна економіка. – 2013. - № 5. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3065
Abstract: У статті досліджено наукову думку щодо визначення стратегії підприємства. Систематизовано етапи планування їх збутової діяльності. The article examines the scientific opinion on the definition of business strategy. Systematized planning stages of their marketing activities.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3065
ISSN: ISSN 2307-2105
Appears in Collections:Ефективна економіка

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf101,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.