Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3066
Title: Маркетинг в системі управління підприємством
Other Titles: Marketing in the management of an enterprise system
Authors: Курбацька, Лариса Миколаївна
Kurbatska, L.
Keywords: маркетинг
marketing
маркетингове управління
marketing management
комплексна система управління підприємством
integrated system for managemen of enterprise
маркетингові дослідження
marketing researches
Issue Date: 2013
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Citation: Курбацька Л. М. Маркетинг в системі управління підприємством [Електронний ресурс] / // Ефективна економіка. – 2013. - № 5. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3066
Abstract: Обґрунтовано необхідність використання маркетингу в діяльності підприємства, досліджено зміст маркетингу в системі управління підприємством. Запропоновано напрями реалізації концепції маркетингового менеджменту шляхом практичного впровадження комплексної системи управління підприємством на основі маркетингу. The definition and place of marketing in the company operation system was grounded. Directions of implementation for the concept of marketing management through practical using of integrated management system based on marketing were proposed.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3066
ISSN: ISSN 2307-2105
Appears in Collections:Ефективна економіка

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf181,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.