Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3086
Title: Теоретичні аспекти маркетингових інновацій в агропромисловій системі
Other Titles: Theoretical aspects of marketing innovation in agroindustrial system
Authors: Кадирус, Ірина Григорівна
Kadyrus, I.
Безугла, Людмила Сергіївна
Bezugla, L.
Keywords: інноваційна діяльність
innovation
інноваційний розвиток
innovation development
маркетинг інновацій
marketing innovation
інновації
innovation
інноваційний процес
innovation process
агропромислова система
agroindustrial system
Issue Date: 2014
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Citation: Кадирус І. Г. Теоретичні аспекти маркетингових інновацій в агропромисловій системі [Електронний ресурс] / І. Г. Кадирус, Л. С. Безугла // Ефективна економіка. – 2014. - № 3. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3086
Abstract: Визначено роль маркетингових інновацій в агропромисловій системі. Розглянуто особливості інноваційного процесу в сільськогосподарських підприємствах, які спрямовані на певні технічні, екологічні чи соціально-економічні ефекти. Обгрунтовано комплекс заходів для активації інноваційної діяльності аграрних підприємств. In this article outlined the role of marketing innovation in the agroindustrial system. Discussed about innovation process in the agricultural enterprises, that are aimed of technical, environmental or socio-economic effects. Substantiated complex of measures to intensify innovation of agricultural enterprises.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3086
ISSN: ISSN 2307-2105
Appears in Collections:Ефективна економіка

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf563,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.