Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3096
Title: Лідерська компетентність майбутніх маркетологів як сучасний міждисциплінарний феномен
Other Titles: Leadership competence of future market researchers as a modern interdisciplinary phenomenon
Authors: Казакевич, Олена Ігорівна
Kazakevych, Olena
Keywords: лідерська компетентність
leadership competence
структура лідерської компетентності
structure of leadership competence
формування лідерської компетентності
leadership competence formation
професійна компетентність
professional competence
компоненти лідерської компетентності
leadership competence components
Issue Date: 2020
Publisher: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Citation: Казакевич О. І. Лідерська компетентність майбутніх маркетологів як сучасний міждисциплінарний феномен / О. І. Казакевич // Інноваційна педагогіка. – 2020. – № 21, Т. 2. – C. 90-94. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3096
Abstract: Стаття присвячена визначенню сутності лідерської компетентності майбутніх маркетологів, проблемі її формування, доводиться, що лідерська компетентність є сучасним міждисциплінарним феноменом. The article is devoted to determination of the structure of leadership competence of future market researchers and the problem of its formation. Leadership competence is found to be a modern interdisciplinary phenomenon.
URI: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2020/21/part_2/22.pdf
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3096
ISSN: 2663-6085 (Print) 2663-6093 (Online)
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File SizeFormat 
22 (1).pdf166,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.