Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3135
Title: | Using interactive tool Kahoot for social learning |
Other Titles: | Використання інтерактивного інструменту Kahoot для соціального навчання |
Authors: | Kramarenko, Tetiana Крамаренко, Тетяна Володимирівна |
Keywords: | interactive technologies інтерактивні технології optimization of educational process оптимізація навчального процесу interaction взаємодія students студенти |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
Citation: | Kramarenko T. Using interactive tool Kahoot for social learning / Т. Kramarenko // Підготовка фахівців на шляху до євроінтеграції: проблеми та перспективи : матеріали ХІV міжвуз.наук.-практ. конф. / ДДАЕУ. – Дніпро : ДДАЕУ, 2020. – С. 49-50. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3135 |
Abstract: | An interactive tool is considered to be a way to increase engagement with a target audience by allowing them to interact with each other. Kahoot is known to be a free student-response tool for administering quizzes, facilitating discussions, or collecting survey data. It is a game-based classroom response system played by the whole class in real time. Kahoot uses game-based learning approach to inspire creation and research in students. Its game-based system is very entertaining unlike other traditional quiz procedure. Інтерактивний інструмент дозволяє посилити взаємодію з цільовою аудиторією, дозволяючи взаємодіяти між собою. Kahoot, як відомо, є безкоштовним інструментом для навчання. Це ігрова система відповідей, у яку грає весь клас у режимі реального часу. Kahoot використовує підхід до ігрового навчання для натхнення на створення та дослідження студентів. Його ігрова система дуже цікава, на відміну від інших традиційних процедур вікторини. |
URI: | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3135 |
Appears in Collections: | Тези конференцій |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
tezi 2020 ДДАЕУ.pdf | 110,2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.