Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3143
Title: Умови формування соціальної компетентності студентів у вищій школі
Other Titles: Conditions for social competence formation of students in higher school
Authors: Лукацька, Яна Сергіївна
Lukatska, Yana Sergiivna
Keywords: соціальна компетентність
social competence
професійна компетентність
professional competence
гуманізація освіти
humanization of education
міждисциплінарність
interdisciplinary
виховна робота
educational work
викладач-модератор
teacher-moderator
інформаційна культура
information culture
Issue Date: 2020
Publisher: Класичний приватний університет
Citation: Лукацька Я. С. Умови формування соціальної компетентності студентів у вищій школі / Я. С.Лукацька // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол. : А. В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2020. – Вип. 69, т. 3. – C. 10-14. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3143
Abstract: У роботі висвітлено умови формування соціальної компетентності студентів закладів вищої освіти. Автором відзначено, що розвиток соціальної компетентності є одним з ключових завдань вищої школи через те, що поняття соціальної компетентності нерозривно пов’язане з професійною компетентністю майбутнього спеціаліста, оволодіння останньою є неможливим без набуття соціальних навичок, розвитку взаємопов’язаних компетенцій та соціальної компетентності в цілому. У статті роз’яснено умови, які мають бути створені викладачем під час навчального процесу, що допомагають формуванню та розвитку соціальної компетентності студентів, полегшують і поліпшують цей процес. The research deals with the conditions for social competence formation of students in higher educational establishments. The author noted that the development of social competence is one of the key tasks of higher education because the concept of social competence is inextricably linked with the professional competence of the specialist, the mastering of this competence is impossible without the mastering of social skills, development of interrelated competences and social competence in general. In the article the conditions are explained that teachers need to build during the learning process, which help to create and develop students' social competence, facilitate and improve it.
URI: http://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/index.php/archiv?id=119
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3143
ISSN: 1992-5786
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File SizeFormat 
pdf279,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.