Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3188
Назва: Most active and interactive technologies foreign language teaching of students in the field of agricultural complex
Інші назви: Найуживаніші активні та інтерактивні технології навчання іноземних мов студентів у сфері агропромислового комплексу
Автори: Chornobai, Vira
Чорнобай, Віра Георгіївна
Ключові слова: interactive technologies
інтерактивні технології
active technologies
активні технології
pedagogical science
наука педагогіка
classification
класифікація
project method
метод проєктів
role play
рольова гра
cluster
кластер
brainstorming
«мозковий штурм»
Дата публікації: 2020
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Chornobai V. G. Most active and interactive technologies foreign language teaching of students in the field of agricultural complex / V. G. Chornobai // Інноваційна педагогіка : наук. журн. / Причорномор. наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій. – Одеса : Видав. дім «Гельветика», 2020. – Вип. 22, т. 3. – С. 60-63. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3188
Короткий огляд (реферат): The problem of choosing the most effective and rational methods of teaching foreign languages that meet modern teaching conditions and meet the requirements of the standards of modern education has not lost its relevance for many decades. Interactive technologies allow students to play various personal and official roles in the training and playing field, to master them when creating a future model of human interaction in a production situation. When using interactive technologies in teaching, the student is as close as possible to the conditions of the educational material, is included in the situation being studied, is encouraged to take active actions, experiences a state of success and motivates his behavior. Проблема вибору максимально ефективних і раціональних методів викладання іноземних мов, які відповідають сучасним умовам навчання і вимогам стандартів сучасної освіти, не втрачає своєї актуальності протягом багатьох десятиліть. Інтерактивні технології дозволяють слухачам в навчально-ігровому полі програти різні особистісні та посадові ролі, засвоїти їх при створенні майбутньої моделі людської взаємодії у виробничій ситуації. При застосуванні в навчанні інтерактивних технологій студент максимально наближений до умов навчального матеріалу, включається в досліджувану ситуацію, збуджується до активних дій, переживає стан успіху і мотивує свою поведінку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.innovpedagogy.od.ua/22-3
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3188
ISSN: 2663-6085 (Print) 2663-6093 (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
2.pdf500,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.