Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3240
Назва: Case-study як засіб інновації німецькомовної підготовки майбутніх агрономів до професійно-орієнтованого спілкування
Інші назви: Case-study as a way of innovation german-language training of future agronoms to professionally-oriented communication
Автори: Пахомова, Тетяна Олександрівна
Pakhomova, T. O.
Піддубцева, Ольга Ігорівна
Piddubtseva, O. I.
Ключові слова: метод «case-study»
method «case-study»
німецька мова
German
спілкування
communication
мовна підготовка
language training
професійно орієнтований підхід
professionally oriented approach
Дата публікації: 2020
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Пахомова Т. О. Case-study як засіб інновації німецькомовної підготовки майбутніх агрономів до професійно-орієнтованого спілкування / Т. О. Пахомова, О. І. Піддубцева // Інноваційна педагогіка : наук. журн. – 2020. - Вип. 21, № 2. – С. 169-172. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3240
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається питання використання методу «case-study» на заняттях з дисципліни «Німецька мова (за професійним спрямуванням)» в аграрних закладах вищої освіти. Метод «case-study» є якісним оновленням класичної методології та розуміється як метод, який передбачає навчання на основі реальних професійних ситуацій. Він вдало поєднує теорію та практику, що дає можливість студентам творчо використовувати знання з фахових дисциплін на заняттях з німецької мови. Метод орієнтований не на здобуття знань, а на формування професійних навичок. Зазначено, що метод розвиває кваліфікаційні характеристики студентів, а саме: здатність аналізувати та діагностувати проблеми, сприймати та оцінювати інформацію, знаходити відповіді на поставлені питання, спираючись на конкретні умови, наявність фактичної інформації та власний досвід. Крім того, метод включає в себе більш прості методи навчання, такі як моделювання, системний аналіз, проблемний метод, ігрові методи. Було наведено класифікацію кейсів, за якою кейси поділяються на структуровані (highly structured), маленькі (short vignettes), великі неструктуровані (long unstructured cases) та першовідкривательські (ground breaking cases). При доборі кейсів використовують лише автентичний матеріал, який дає можливість організувати на його основі комунікативні види діяльності. Також при доборі матеріалу враховуються вікові, особисті та професійні інтереси студентів. Зазначено, що метод передбачає доволі високий рівень мовної підготовки в усіх видах мовленнєвої діяльності (говорінні, читанні, письмі та аудіюванні). Запропоновано алгоритм роботи з цим методом, що складається з трьох етапів – Pre-activity, While-activity та Post-activity. Зазначені особливості роботи викладача на кожному етапі. Аналіз теоретичних та практичних досліджень доводить, що метод «case-study» є придатним для навчання студентів спеціальності 201 «Агрономія». The article considers the issue of the use of the method «case-study» at the lessons of the discipline «German for professional purpose» in agrarian institutions of higher education. The case-study method is a qualitative update of the classical methodology and is understood as a method that includes the learning based on real professional situations. It combines the theory and the practice that gives students the opportunity to use constructively the knowledge from professional disciplines at the German lessons. The method is focused not on the knowledge acquisition, but on the formation of professional skills. It was noted that the method develops students' qualification characteristics, namely: the ability to analyze and diagnose problems, to accept and evaluate the information, to find answers to the questions raised, based on specific conditions, availability of factual information and own experience. In addition, the method includes more simple teaching methods, such as modeling, system analysis, problem method, game methods. Cases were classified, according to which cases are divided into highly structured, short vignettes, long unstructured cases and ground breaking cases. In the selection of cases we use only the authentic material that gives the opportunity to organize on its basis the communicative activities. Also, the selection of material takes into account the age, personal and professional student hobbies. It was noted that the method assumes a rather high level of language training in all types of speech production (speaking, reading, writing and listening). An algorithm for working with this method is proposed that consists of three stages – Pre-activity, While-activity and Post-activity. Features of the teacher`s activity are considered at each stage. Analysis of theoretical and practical researches demonstrates that the method «case-study» is suitable for teaching students of the specialty 201 «Agronomy».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.innovpedagogy.od.ua/21-2
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3240
ISSN: 2663-6085 (Print) 2663-6093 (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
40.pdf160,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.