Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3241
Title: Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу
Other Titles: Marketynh yak naivazhlyvisha skladova funktsionuvannia systemy ahrarnoho biznesu
Keywords: маркетинг
marketynh
маркетингові стратегії
marketynhovi stratehii
аграрний бізнес
ahrarnyi biznes
виробничо-збутова діяльность
vyrobnycho-zbutova diialnost
інноваційний підхід
innovatsiinyi pidkhid
Issue Date: 2019
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VII Всеукр.наук.-практ. інтернет конф. (Дніпро, 24-25 жовт. 2019 р.) / МОН України ; ННІЕ ДДАЕУ. – Дніпро : ПП «Інтеграл», 2019. – 148 с. – Присвяч. 100-річчю ДДАЕУ. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3241
Abstract: Збірник містить матеріали за напрямами: маркетингове забезпечення діяльності аграрних підприємств в умовах ринкового середовища, маркетингові стратегії при формуванні виробничо-збутової діяльності аграрних підприємств, інноваційний підхід при розробці основних напрямів маркетингової діяльності аграрних підприємств. Zbirnyk mistyt materialy za napriamamy: marketynhove zabezpechennia diialnosti ahrarnykh pidpryiemstv v umovakh rynkovoho seredovyshcha, marketynhovi stratehii pry formuvanni vyrobnycho-zbutovoi diialnosti ahrarnykh pidpryiemstv, innovatsiinyi pidkhid pry rozrobtsi osnovnykh napriamiv marketynhovoi diialnosti ahrarnykh pidpryiemstv.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3241
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:
File SizeFormat 
24-25 жовтня 2019 року.pdf2,37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.