Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3458
Title: Маркетинг інновацій як запорука конкурентоспроможності аграрного підприємства
Other Titles: Marketing of innovations as a guarantee of competitiveness of the agricultural enterprise
Authors: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetiana
Keywords: аграрне підприємство
agricultural enterprise
маркетинг інновацій
marketing of innovations
інноваційна маркетингова діяльність
innovative marketing activity
інструменти маркетингу
marketing tools
Issue Date: 2019
Publisher: Науково-виробничийжурнал «Облік і фінанси», Полоцький державний університет (Республіка Білорусь) )
Citation: Ільченко Т. В. Маркетинг інновацій як запорука конкурентоспроможності аграрного підприємства / Т. В. Ільченко // Теорія та практика управління розвитком економіки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 10 жовтня 2019 р.). – К. : ТОВ «ВІПО», 2019. – С. 365-367. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3458
Abstract: Досліджено, що в сучасних умовах господарювання основними умовами стабільної та конкурентоспроможної діяльності вітчизняних аграрних підприємств є впровадження та ефективне використання нових інформаційно-технологічних систем та управлінських методів. Тому виникає нагальна потреба у використанні маркетингу інновацій, що є запорукою успіху діяльності підприємств, так як дозволяє виявляти й контролювати ті фактори, які визначають умови тривалого виживання і розвитку (на основі інновацій) на аграрному ринку. Більш ефективним маркетинг інновацій стає при орієнтації та врахуванні в основному регіональних потреб в інноваціях, які визначаються їх природно-кліматичними умовами, структурою виробництва та державною інноваційною політикою. Виявлено, що маркетинг інновацій включає дві складові стратегічну й оперативну маркетингову діяльність. Основною метою стратегічного маркетингу інновацій є розробка стратегії проникнення нововведення на аграрний ринок. В основі стратегічних інноваційних маркетингових досліджень лежить аналіз кон'юнктури ринку з наступним визначенням цільових сегментів споживачів, організація та формуванням попиту, моделювання поведінки покупця. It is investigated that in modern economic conditions the main conditions of stable and competitive activity of domestic agricultural enterprises are the introduction and effective use of new information technology systems and management methods. Therefore, there is an urgent need to use marketing innovations, which is the key to the success of enterprises, as it allows to identify and control the factors that determine the conditions for long-term survival and development (based on innovation) in the agricultural market. Marketing of innovations becomes more effective when orienting and taking into account mainly regional needs for innovations, which are determined by their natural and climatic conditions, production structure and state innovation policy. It is revealed that innovation marketing includes two components of strategic and operational marketing activities. The main purpose of strategic marketing of innovations is to develop a strategy for innovation penetration into the agricultural market. The basis of strategic innovative marketing research is the analysis of market conditions, followed by the definition of target consumer segments, the organization and formation of demand, modeling customer behavior.
Description: Ільченко Тетяна Вікторівна ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1879-6310
URI: http://magazine.faaf.org.ua/images/stories/zb_conference/zb_conf_10-10-2019.pdf
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3458
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ilchenko_tezy.pdf288,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.