Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3533
Title: Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу
Other Titles: Marketynh yak naivazhlyvisha skladova funktsionuvannia systemy ahrarnoho biznesu
Keywords: маркетингове забезпечення діяльності аграрних підприємств
marketynhove zabezpechennia diialnosti ahrarnykh pidpryiemstv
маркетингові стратегії
marketynhovi stratehii
інноваційний підхід
innovatsiinyi pidkhid
Issue Date: 2020
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет- конф. (Дніпро, 26-27 жовт. 2020 р.) / ДДАЕУ ; Рада молодих вчених ДДАЕУ ; Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – 97 с. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3533
Abstract: Збірник містить матеріали за напрямами: Секція 1. Маркетингове забезпечення діяльності аграрних підприємств в умовах ринкового середовища. Секція 2. Маркетингові стратегії при формуванні виробничо-збутової діяльності аграрних підприємств. Секція 3. Інноваційний підхід при розробці основних напрямів маркетингової діяльності аграрних підприємств. Zbirnyk mistyt materialy za napriamamy: Sektsiia 1. Marketynhove zabezpechennia diialnosti ahrarnykh pidpryiemstv v umovakh rynkovoho seredovyshcha. Sektsiia 2. Marketynhovi stratehii pry formuvanni vyrobnycho-zbutovoi diialnosti ahrarnykh pidpryiemstv. Sektsiia 3. Innovatsiinyi pidkhid pry rozrobtsi osnovnykh napriamiv marketynhovoi diialnosti ahrarnykh pidpryiemstv.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3533
Appears in Collections:Матеріали конференцій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.