Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3705
Title: Формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства
Other Titles: Formuvannia marketynhovoi konkurentnoi stratehii pidpryiemstva
Authors: Бондаренко, Анастасія Сергіївна
Bondarenko, Anastasiia
Keywords: стратегія
strategy
маркетингова стратегія
marketing strategy
конкурентоспроможність
competitiveness
підприємство
enterprise
метод
method
Issue Date: 2020
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Бондаренко А .С. Формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Бондаренко Анастасія Сергіївна ; наук. керів. Воловик Дмитро Володимирович ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу ; Каф. маркетингу. – Дніпро, 2020. – 106 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3705
Abstract: Досліджено теоретично-методологічні основи формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства. Проаналізовано сучасний стан маркетингових конкурентних стратегій підприємства та проведена оцінка його виробничо-збутової діяльності. Розроблені заходи з удосконалення процесу формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства. Doslidzheno teoretychno-metodolohichni osnovy formuvannia marketynhovoi konkurentnoi stratehii pidpryiemstva. Proanalizovano suchasnyi stan marketynhovykh konkurentnykh stratehii pidpryiemstva ta provedena otsinka yoho vyrobnycho-zbutovoi diialnosti. Rozrobleni zakhody z udoskonalennia protsesu formuvannia marketynhovoi konkurentnoi stratehii pidpryiemstva.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3705
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бондаренко А.С..pdf1,43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.