Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3708
Title: Формування стратегічного набору маркетингових інструментальних стратегій для сільськогосподарського підприємства
Other Titles: Formuvannia stratehichnoho naboru marketynhovykh instrumentalnykh stratehii dlia silskohospodarskoho pidpryiemstva
Authors: Жбанникова, Дар’я Віталіївна
Zhbannykova, Daria
Keywords: маркетингова стратегія
marketing strategy
стратегічний набір
strategic set
портфель маркетингових інструментальних стратегій
portfolio of marketing instrumental strategies
товарна
commodity
цінова
price
збутова
population
стратегія просування
strategy of promotion
Issue Date: 2020
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Жбанникова Д. В. Формування стратегічного набору маркетингових інструментальних стратегій для сільськогосподарського підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Жбанникова Дар’я Віталіївна ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2020. – 107 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3708
Abstract: В дипломній роботі було досліджено теоретико-методологічні засади формування стратегічного набору маркетингових інструментальних стратегій сільськогосподарського підприємства та розроблені практичні рекомендацій щодо їх впровадження. V dyplomnii roboti bulo doslidzheno teoretyko-metodolohichni zasady formuvannia stratehichnoho naboru marketynhovykh instrumentalnykh stratehii silskohospodarskoho pidpryiemstva ta rozrobleni praktychni rekomendatsii shchodo yikh vprovadzhennia.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3708
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Жбанникова Д.В..pdf1,39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.