Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3713
Title: Впровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність підприємства оптової торгівлі
Other Titles: Vprovadzhennia marketynhovoi kontseptsii upravlinnia v praktychnu diialnist pidpryiemstva optovoi torhivli
Authors: Корнієвський, Віталій Євгенович
Korniievskyi, Vitalii
Keywords: оптова торгівля
wholesale trade
маркетингова концепція управління
marketing management concept
маркетингове управління
marketing management
бізнес-процеси
business processes
маркетингова діяльність
marketing activity
відділ маркетингу
marketing department
Issue Date: 2020
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Корнієвський В. Є. Впровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність підприємства оптової торгівлі : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Корнієвський Віталій Євгенович ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2020. – 95 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3713
Abstract: У роботі використано основні методи дослідження: системний підхід (для комплексного врахування чинників, які впливають на здійснення й маркетингового діяльністю підприємств оптової торгівлі); абстрактно-логічний (для теоретичних узагальнень результатів і формулювання висновків); статистично-економічний (аналіз динамічних рядів, порівняння, графічний методи); монографічний (для поглибленого вивчення особливостей формування системи маркетингового управління діяльністю підприємств оптової торгівлі). U roboti vykorystano osnovni metody doslidzhennia: systemnyi pidkhid (dlia kompleksnoho vrakhuvannia chynnykiv, yaki vplyvaiut na zdiisnennia y marketynhovoho diialnistiu pidpryiemstv optovoi torhivli); abstraktno-lohichnyi (dlia teoretychnykh uzahalnen rezultativ i formuliuvannia vysnovkiv); statystychno-ekonomichnyi (analiz dynamichnykh riadiv, porivniannia, hrafichnyi metody); monohrafichnyi (dlia pohlyblenoho vyvchennia osoblyvostei formuvannia systemy marketynhovoho upravlinnia diialnistiu pidpryiemstv optovoi torhivli).
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3713
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Корнієвський В.Є..pdf1,57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.