Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3729
Назва: Удосконалення маркетингового управління та інформаційного забезпечення збутової політики аграрного підприємства
Інші назви: Udoskonalennia marketynhovoho upravlinnia ta informatsiinoho zabezpechennia zbutovoi polityky ahrarnoho pidpryiemstva
Автори: Симоненко, Оксана Василівна
Symonenko, Oksana
Ключові слова: маркетингове управління
marketing management
збутова політика
sales policy
інформаційна маркетингова система
information marketing system
політика розподілу
distribution policy
просування продукції
product promotion
менеджер з маркетингу
marketing manager
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Симоненко О. В. Удосконалення маркетингового управління та інформаційного забезпечення збутової політики аграрного підприємства : 075 Маркетинг / Симоненко Оксана Василівна ; наук. керівник Ільченко Тетяна Вікторівна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2020. – 83 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3729
Короткий огляд (реферат): В результаті дипломного магістерського дослідження виявлені науково обґрунтовані напрямки маркетингового управління та інформаційного забезпечення збутової політики на аграрному підприємстві. V rezultati dyplomnoho mahisterskoho doslidzhennia vyiavleni naukovo obhruntovani napriamky marketynhovoho upravlinnia ta informatsiinoho zabezpechennia zbutovoi polityky na ahrarnomu pidpryiemstvi.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3729
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Симоненко О.В..pdf1,67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.