Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3745
Title: Удосконалення організації та підвищення ефективності маркетингового менеджменту на підприємстві
Other Titles: Udoskonalennia orhanizatsii ta pidvyshchennia efektyvnosti marketynhovoho menedzhmentu na pidpryiemstvi
Authors: Щербатюк, Валерія Олександрівна
Shcherbatiuk, Valeriia
Keywords: маркетинговий менеджмент
marketing management
збутова діяльність
sales activities
логістична діяльність
logistics activities
логістика
logistics
збут
sales
логістична стратегія
logistics strategy
інтернет продажі
internet sales
торгове підприємство
trade enterprises
crm-система
crm-system
Issue Date: 2021
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Щербатюк В. О. Удосконалення організації та підвищення ефективності маркетингового менеджменту на підприємстві : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Щербатюк Валерія Олександрівна ; наук. керів. Курбацька Лариса Миколаївна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2021. – 82 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3745
Abstract: Досліджено основи організації та оцінки ефективності маркетингового менеджменту на підприємстві; надано організаційно-економічну характеристику ТОВ «СКАДОС»; проведено оцінку зовнішнього середовища та системи внутрішнього маркетингу підприємства та досліджено ефективність маркетингового менеджменту ТОВ «СКАДОС»; розроблено комплекс заходів з підвищення ефективності маркетингового менеджменту на підприємстві, зокрема шляхом впровадження напрямів удосконалення внутрішнього маркетингу підприємства та формування його конкурентної стратегії. Doslidzheno osnovy orhanizatsii ta otsinky efektyvnosti marketynhovoho menedzhmentu na pidpryiemstvi; nadano orhanizatsiino-ekonomichnu kharakterystyku TOV «SKADOS»; provedeno otsinku zovnishnoho seredovyshcha ta systemy vnutrishnoho marketynhu pidpryiemstva ta doslidzheno efektyvnist marketynhovoho menedzhmentu TOV «SKADOS»; rozrobleno kompleks zakhodiv z pidvyshchennia efektyvnosti marketynhovoho menedzhmentu na pidpryiemstvi, zokrema shliakhom vprovadzhennia napriamiv udoskonalennia vnutrishnoho marketynhu pidpryiemstva ta formuvannia yoho konkurentnoi stratehii.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3745
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Щербатюк В.О..pdf1,58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.