Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/387
Title: | Аналіз та оцінка конкурентних переваг молокопереробного підприємства |
Other Titles: | Тhe analysis and assessment of competitive advantages of dairy enterprises annotation |
Authors: | Масляєва, Ольга Олександрівна Maslyaeva, Оlga Сітковська, Алла Олександрівна Sitkovska, Alla Кравченко, Микола Володимирович Kravchenko, Mukola |
Keywords: | конкурентоспроможність sustainable development методичні підходи methodological approaches молокопереробне підприємство milk processing enterprises інтегровані системи integrated system |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій |
Citation: | Масляєва О. О. Аналіз та оцінка конкурентних переваг молокопереробного підприємства [Електронний ресурс] / О. О. Масляєва, А. О. Сітковська, М. В. Кравченко // Інфраструктура ринку. – 2017. - № 3. - С. 51-54. - URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/387 |
Description: | У статті розглянуто фактори, які впливають на економічну стійкість підприємств. Визначено актуальність проблеми забезпечення економічної стійкості підприємства, що характеризується високим рівнем невизначеності, жорсткої конкуренції та різноманітністю ризиків. Визначено, що саме пристосування до змін, які відбуваються на ринку, стає суттєвою перевагою підприємств у боротьбі з конкурентами. The article examines the factors that affect the economic stability of businesses. Determined urgency of ensuring economic viability characterized by high levels of uncertainty, tough competition and a variety of risks. Determined that it adapt to changes in the market is an essential business advantage in the struggle with competitors |
URI: | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/387 |
ISSN: | ISSN (Online): 2519-2868 |
Appears in Collections: | Наукові статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.