Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4304
Title: Контроль за реалізацією маркетингової діяльності підприємства
Other Titles: Kontrol za realizatsiieiu marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva
Authors: Воловик, Дмитро Володимирович
Volovyk, Dmytro
Keywords: стратегічний контроль
stratehichnyi kontrol
тактичний контроль
taktychnyi kontrol
оперативний контроль
operatyvnyi kontrol
Issue Date: 2020
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Воловик Д. В. Контроль за реалізацією маркетингової діяльності підприємства / Д. В. Воловик // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( м. Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.). / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 14-15. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4304
Abstract: Контроль маркетингової діяльності поділяється на три типи: — стратегічний контроль маркетингу; — тактичний контроль; — оперативний контроль. Здійснення контролю маркетингової діяльності на підприємстві дасть можливість комплексно контролювати діяльність підприємства, поєднуючи її з плануванням і управлінням маркетинговою діяльністю. Kontrol marketynhovoi diialnosti podiliaietsia na try typy: — stratehichnyi kontrol marketynhu; — taktychnyi kontrol; — operatyvnyi kontrol. Zdiisnennia kontroliu marketynhovoi diialnosti na pidpryiemstvi dast mozhlyvist kompleksno kontroliuvaty diialnist pidpryiemstva, poiednuiuchy yii z planuvanniam i upravlinniam marketynhovoiu diialnistiu.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4304
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Воловик.pdf173,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.