Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4305
Title: Сучасні підходи до аналізу економічної ефективності маркетингової діяльності
Other Titles: Suchasni pidkhody do analizu ekonomichnoi efektyvnosti marketynhovoi diialnosti
Authors: Зубарєв, В. А.
Zubariev, V. A.
Keywords: маркетингова діяльність
marketynhova diialnist
сучасні підходи
suchasni pidkhody
аналіз
analiz
Issue Date: 2020
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Зубарєв В. А. Сучасні підходи до аналізу економічної ефективності маркетингової діяльності / В. А. Зубарєв ; наук. керівник І. А. Абрамович // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( м. Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.). / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 17-20. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу :http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4305
Abstract: Аналіз та оцінка показників місця (збуту), таких як базовий об’єм продажів, прирощений об’єм продажів, каскад цін, дають змогу визначити, до якого рівня об’єм поточних продажів не залежить від спеціальних маркетингових заходів визначити короткостроковий ефект від маркетингових заходів. Analiz ta otsinka pokaznykiv mistsia (zbutu), takykh yak bazovyi obiem prodazhiv, pryroshchenyi obiem prodazhiv, kaskad tsin, daiut zmohu vyznachyty, do yakoho rivnia obiem potochnykh prodazhiv ne zalezhyt vid spetsialnykh marketynhovykh zakhodiv vyznachyty korotkostrokovyi efekt vid marketynhovykh zakhodiv.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4305
Appears in Collections:Публікації бакалаврів, магістрів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зубарев.pdf182,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.