Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4322
Title: Сутність некомерційного маркетингу та його види
Other Titles: Sutnist nekomertsiinoho marketynhu ta yoho vydy
Authors: Курбацька, Лариса Миколаївна
Kurbatska, Larysa
Keywords: некомерційний маркетинг
nekomertsiinyi marketynh
діяльність
diialnist
мета
meta
Issue Date: 2020
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Курбацька Л. М. Сутність некомерційного маркетингу та його види / Л. М. Курбацька // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.) / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 20-33. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4322
Abstract: Головною метою діяльності некомерційних суб'єктів є досягнення певного соціального ефекту, тобто результату діяльності, не пов'язаного з отриманням прибутку і спрямованого на благо суспільства в цілому або окремих груп населення. Некомерційні суб'єкти можуть здійснювати підприємницьку (комерційну) діяльність, але обмежено, лише для досягнення мети, заради якої вони створені. Holovnoiu metoiu diialnosti nekomertsiinykh subiektiv ye dosiahnennia pevnoho sotsialnoho efektu, tobto rezultatu diialnosti, ne poviazanoho z otrymanniam prybutku i spriamovanoho na blaho suspilstva v tsilomu abo okremykh hrup naselennia. Nekomertsiini subiekty mozhut zdiisniuvaty pidpryiemnytsku (komertsiinu) diialnist, ale obmezheno, lyshe dlia dosiahnennia mety, zarady yakoi vony stvoreni.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4322
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Курбацька.pdf174,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.