Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4326
Title: Етапи та принципи формування збутової політики підприємства
Other Titles: Etapy ta pryntsypy formuvannia zbutovoi polityky pidpryiemstva
Authors: Донських, Анастасія Сергіївна
Donskykh, Anastasiia
Keywords: формування збутової політики
formuvannia zbutovoi polityky
етапи
etapy
жорстка конкуренція
zhorstka konkurentsiia
збереження ринку
zberezhennia rynku
Issue Date: 2020
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Донських А. С. Етапи та принципи формування збутової політики підприємства / А. С. Донських // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.) / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 57-59. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4326
Abstract: Головна проблема формування збутової політики підприємства полягає в тому, що при наявності жорсткої конкуренції її основним завданням залишається завоювання і збереження підприємством необхідної частки ринку і досягнення переваги над існуючими конкурентами. Holovna problema formuvannia zbutovoi polityky pidpryiemstva poliahaie v tomu, shcho pry naiavnosti zhorstkoi konkurentsii yii osnovnym zavdanniam zalyshaietsia zavoiuvannia i zberezhennia pidpryiemstvom neobkhidnoi chastky rynku i dosiahnennia perevahy nad isnuiuchymy konkurentamy.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4326
Appears in Collections:Публікації бакалаврів, магістрів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Донських.pdf188,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.