Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4327
Title: Основні підходи щодо формування стратегічного набору маркетингових інструментальних стратегій підприємства
Other Titles: Osnovni pidkhody shchodo formuvannia stratehichnoho naboru marketynhovykh instrumentalnykh stratehii pidpryiemstva
Authors: Жбанникова, Д. В.
Zhbannykova, D. V.
Keywords: аграрні підприємства
ahrarni pidpryiemstva
конкуренція
konkurentsiia
формування маркетингових стратегій
formuvannia marketynhovykh stratehii
Issue Date: 2020
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Жбанникова Д. В. Основні підходи щодо формування стратегічного набору маркетингових інструментальних стратегій підприємства / Д. В. Жбанникова ; наук. керівник М. О. Багорка // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.) / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 60-63. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4327
Abstract: Динамічні зміни в зовнішньому середовищі, загострення конкуренції на ринку, процеси глобалізації бізнесу вимагають перегляду традиційних умов господарювання аграрних підприємств, виявлення нових стратегічних напрямів та поєднання їх для досягнення максимальної ефективності аграрної сфери економіки. Саме за допомогою ефективних маркетингових стратегій можливе формування необхідних передумов (організаційно-інституціональних, методологічних, інформаційних, методичних) для прискореної адаптації наукових та практичних здобутків стратегічного маркетингу до потреб аграрного сектору України. Dynamichni zminy v zovnishnomu seredovyshchi, zahostrennia konkurentsii na rynku, protsesy hlobalizatsii biznesu vymahaiut perehliadu tradytsiinykh umov hospodariuvannia ahrarnykh pidpryiemstv, vyiavlennia novykh stratehichnykh napriamiv ta poiednannia yikh dlia dosiahnennia maksymalnoi efektyvnosti ahrarnoi sfery ekonomiky. Same za dopomohoiu efektyvnykh marketynhovykh stratehii mozhlyve formuvannia neobkhidnykh peredumov (orhanizatsiino-instytutsionalnykh, metodolohichnykh, informatsiinykh, metodychnykh) dlia pryskorenoi adaptatsii naukovykh ta praktychnykh zdobutkiv stratehichnoho marketynhu do potreb ahrarnoho sektoru Ukrainy.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4327
Appears in Collections:Публікації бакалаврів, магістрів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Жбанникова.pdf190,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.