Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4329
Title: Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві
Other Titles: Teoretychni zasady formuvannia marketynhovoho menedzhmentu na pidpryiemstvi
Authors: Щербатюк, В.
Shcherbatiuk, V.
Keywords: маркетинговий менеджмент
marketynhovyi menedzhment
задоволення потреб споживачів
zadovolennia potreb spozhyvachiv
управління попитом
upravlinnia popytom
Issue Date: 2020
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Щербатюк В. Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві / В. Щербатюк ; наук. керівник Л. М. Курбацька // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.). / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 38-39. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4329
Abstract: Маркетинговий менеджмент спрямований на вирішення завдань впливу на рівень, часові рамки і структуру попиту таким чином, щоб підприємство досягло поставленої мети – найбільш повного задоволення потреб споживачів і клієнтів. По суті, маркетинговий менеджмент – це управління попитом. Marketynhovyi menedzhment spriamovanyi na vyrishennia zavdan vplyvu na riven, chasovi ramky i strukturu popytu takym chynom, shchob pidpryiemstvo dosiahlo postavlenoi mety – naibilsh povnoho zadovolennia potreb spozhyvachiv i kliientiv. Po suti, marketynhovyi menedzhment – tse upravlinnia popytom.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4329
Appears in Collections:Публікації бакалаврів, магістрів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Щербатюк.pdf180,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.