Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4347
Title: Маркетингові стратегії при формуванні ефективної збутової політики підприємств олійно-жирової промисловості
Other Titles: Marketynhovi stratehii pry formuvanni efektyvnoi zbutovoi polityky pidpryiemstv oliino-zhyrovoi promyslovosti
Authors: Кравець, Ольга Василівна
Kravets, Olha
Keywords: олійно-жирова промисловість
oliino-zhyrova promyslovist
маркетингові стратегії
marketynhovi stratehii
збутова політика
zbutova polityka
Issue Date: 2020
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Кравець О. В. Маркетингові стратегії при формуванні ефективної збутової політики підприємств олійно-жирової промисловості / О. В. Кравець // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.) / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 67-69. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4347
Abstract: На формування сучасної збутової політики олійно- жирової галузі України впливає низка факторів, основними з яких є: специфіка технологічного процесу та відвантаження товару, ріст конкуренції між переробними підприємствами, сучасна фінансова криза. Для забезпечення перспективного розвитку олійно-жирової промисловості України, необхідно провести реструктуризацію сировинної та виробничо-технічної баз галузі, на основі чого підвищити ефективність виробництва, використати стратегічні альтернативи які будуть забезпечувати максимально можливий і доцільний рівень задоволення потреб покупців конкретного ринку, запровадити державне регулювання ринку олійно-жирової продукції, сформувати та ефективно використовувати адекватну та пристосовану до сьогоднішніх реалій політику збуту. Na formuvannia suchasnoi zbutovoi polityky oliino- zhyrovoi haluzi Ukrainy vplyvaie nyzka faktoriv, osnovnymy z yakykh ye: spetsyfika tekhnolohichnoho protsesu ta vidvantazhennia tovaru, rist konkurentsii mizh pererobnymy pidpryiemstvamy, suchasna finansova kryza. Dlia zabezpechennia perspektyvnoho rozvytku oliino-zhyrovoi promyslovosti Ukrainy, neobkhidno provesty restrukturyzatsiiu syrovynnoi ta vyrobnycho-tekhnichnoi baz haluzi, na osnovi choho pidvyshchyty efektyvnist vyrobnytstva, vykorystaty stratehichni alternatyvy yaki budut zabezpechuvaty maksymalno mozhlyvyi i dotsilnyi riven zadovolennia potreb pokuptsiv konkretnoho rynku, zaprovadyty derzhavne rehuliuvannia rynku oliino-zhyrovoi produktsii, sformuvaty ta efektyvno vykorystovuvaty adekvatnu ta prystosovanu do sohodnishnikh realii polityku zbutu.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4347
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кравець.pdf189,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.