Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4362
Назва: Особливості розвитку електронних торгівельних майданчиків
Інші назви: Osoblyvosti rozvytku elektronnykh torhivelnykh maidanchykiv
Автори: Кравець, Микола Олександрович
Kravets, Mykola
Ключові слова: електронна комерція
elektronna komertsiia
особливості розвитку
osoblyvosti rozvytku
цифровий бізнес
tsyfrovyi biznes
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Кравець М. Особливості розвитку електронних торгівельних майданчиків / М. Кравець // Інформаційні технології в агробізнесі та аграрній освіті : тези доп. VІІI Всеукр. наук.-практ. конф. ( Дніпро, 22-24 квіт. 2020 р.) / ННІЕ ДДАЕУ. – Дніпро : ДДАЕУ, 2020. – С. 13-14. – Присвяч. 100-річчю ДДАЕУ. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4362
Короткий огляд (реферат): Оскільки все більше споживачів вирішують купувати в Інтернет, а не їздити до фізичних магазинів, економіка електронної комерції продовжує зростати. Минулого року близько 3,5 трлн доларів було витрачено на веб-сайти електронної комерції, і ця кількість, як очікується, зростатиме з року в рік. Майбутнє роздрібної торгівлі – Інтернет-роздрібний електронний продаж. Oskilky vse bilshe spozhyvachiv vyrishuiut kupuvaty v Internet, a ne yizdyty do fizychnykh mahazyniv, ekonomika elektronnoi komertsii prodovzhuie zrostaty. Mynuloho roku blyzko 3,5 trln dolariv bulo vytracheno na veb-saity elektronnoi komertsii, i tsia kilkist, yak ochikuietsia, zrostatyme z roku v rik. Maibutnie rozdribnoi torhivli – Internet-rozdribnyi elektronnyi prodazh.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4362
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравець М..pdf183,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.