Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4376
Title: | Дистанційна освіта в Україні – реалії вищої школи |
Other Titles: | Dystantsiina osvita v Ukraini – realii vyshchoi shkoly |
Authors: | Карамушка, Олександр Миколайович Karamushka, Oleksandr Крикун, Аліна Krykun, Alina Осадчий, Анатолій Osadchyi, Anatolii |
Keywords: | вища школа vyshcha shkola дистанційна освіта dystantsiina osvita соціальний процес sotsialnyi protses |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
Citation: | Карамушка О. М. Дистанційна освіта в Україні – реалії вищої школи / О. М.Карамушка, А. Крикун, А. Осадчий // Інформаційні технології в агробізнесі та аграрній освіті : тези доп. VІІI Всеукр. наук.-практ. конф. ( Дніпро, 22-24 квіт. 2020 р.) / ННІЕ ДДАЕУ. – Дніпро : ДДАЕУ, 2020. – С. 29-30. – Присвяч. 100-річчю ДДАЕУ. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4376 |
Abstract: | Інформатизація освіти – це глобальний соціальний процес, унікальною особливістю якого є те, що основними видами діяльності у сфері суспільного виробництва є збір, виробництво, обробка, зберігання, розповсюдження та використання інформації: на основі сучасних мікропроцесорів та комп’ютерних технологій за різних методів обміну цієї інформацією. Informatyzatsiia osvity – tse hlobalnyi sotsialnyi protses, unikalnoiu osoblyvistiu yakoho ye te, shcho osnovnymy vydamy diialnosti u sferi suspilnoho vyrobnytstva ye zbir, vyrobnytstvo, obrobka, zberihannia, rozpovsiudzhennia ta vykorystannia informatsii: na osnovi suchasnykh mikroprotsesoriv ta kompiuternykh tekhnolohii za riznykh metodiv obminu tsiiei informatsiieiu. |
URI: | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4376 |
Appears in Collections: | Тези конференцій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Карамушка.pdf | 186,61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.