Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4545
Title: Сучасні гідротехнічні і гідромеліоративні наукові Школи та їх внесок у розвиток зрошення в південному регіоні України
Other Titles: Suchasni hidrotekhnichni i hidromelioratyvni naukovi Shkoly ta yikh vnesok u rozvytok zroshennia v pivdennomu rehioni Ukrainy
Authors: Ушкаренко, В. О.
Ushkarenko, V. O.
Морозов, В. В.
Morozov, V. V.
Онопрієнко, Д. М.
Onopriienko, D. M.
Ткачук, А. В.
Tkachuk, A. V.
Keywords: наукова школа
naukova shkola
функціонування наукової школи
funktsionuvannia naukovoi shkoly
мета діяльності наукової школи
meta diialnosti naukovoi shkoly
визнані наукові школи
vyznani naukovi shkoly
наукові школи ДДАЕУ
naukovi shkoly DDAEU
Issue Date: 2020
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Сучасні гідротехнічні і гідромеліоративні наукові Школи та їх внесок у розвиток зрошення в південному регіоні України / В. О. Ушкаренко, В. В. Морозов, Д. М.Онопрієнко, А. В.Ткачук // Сучасний стан та перспективи розвитку меліорації земель : матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (30 листопада 2020 р.) : [До дня пам’яті доктора географічних наук, професора Литовченка О.Ф.]. – Дніпро: ДДАЕУ, 2020. – С. 6 - 9. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4545
Abstract: Наукові школи в усіх галузях науки і техніки, в т.ч. гідромеліорації, є потужним фактором, що сприяє розвитку меліорації і водного господарства, вдосконалює методологію і методи досліджень. Взаємодія, обмін досвідом і співпраця сучасних вітчизняних наукових гідромеліоративних і гідротехнічних шкіл сприяє розвитку гідромеліоративної науки, виробництва та навчального процесу при підготовці висококваліфікованих фахівців зі спеціальності 194 «Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології». Як показує досвід, вагомі результати досягнуті там, де наукова школа – це зрілий колектив, де внутрішня організація діяльності здійснюється шляхом самоуправління на демократичних засадах, а лідер визначає основні напрями роботи колективу і виконує роль мозкового центру, генератора ідей, є еталоном наукових та моральних якостей. Naukovi shkoly v usikh haluziakh nauky i tekhniky, v t.ch. hidromelioratsii, ye potuzhnym faktorom, shcho spryiaie rozvytku melioratsii i vodnoho hospodarstva, vdoskonaliuie metodolohiiu i metody doslidzhen. Vzaiemodiia, obmin dosvidom i spivpratsia suchasnykh vitchyznianykh naukovykh hidromelioratyvnykh i hidrotekhnichnykh shkil spryiaie rozvytku hidromelioratyvnoi nauky, vyrobnytstva ta navchalnoho protsesu pry pidhotovtsi vysokokvalifikovanykh fakhivtsiv zi spetsialnosti 194 «Hidrotekhnichne budivnytstvo, vodna inzheneriia ta vodni tekhnolohii». Yak pokazuie dosvid, vahomi rezultaty dosiahnuti tam, de naukova shkola – tse zrilyi kolektyv, de vnutrishnia orhanizatsiia diialnosti zdiisniuietsia shliakhom samoupravlinnia na demokratychnykh zasadakh, a lider vyznachaie osnovni napriamy roboty kolektyvu i vykonuie rol mozkovoho tsentru, heneratora idei, ye etalonom naukovykh ta moralnykh yakostei.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4545
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020.pdf4,36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.