Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4617
Title: Конкурентоспроможність бренду косметичної продукції
Other Titles: Konkurentospromozhnist brendu kosmetychnoi produktsii
Authors: Перерва, К.
Pererva, K.
Keywords: конкурентоспроможність
konkurentospromozhnist
косметична продукція
kosmetychna produktsiia
зниження продажів
znyzhennia prodazhiv
Issue Date: 2021
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Перерва К. Конкурентоспроможність бренду косметичної продукції / К. Перерва ; наук. керівник І. Г. Кадирус // Молоді науковці-аграрники: традиційні й нові аспекти досліджень : тези доп. наук.-практ. конф. молодих вчених і студ. (Дніпро, 23-25 берез. 2021 р.) : в 2 т. / МОН України ; ДДАЕУ, ННІЕ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2021. – Т. 2. – С. 63-64. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4617
Abstract: В умовах перенасичення ринку косметичної продукції, склалася негативна тенденція щодо зниження обсягів її продажів. Пропозиція на ринку в кілька разів перевищує попит, внаслідок цього у значної частини продавців косметичної продукції чисельність покупців зменшилась. V umovakh perenasychennia rynku kosmetychnoi produktsii, sklalasia nehatyvna tendentsiia shchodo znyzhennia obsiahiv yii prodazhiv. Propozytsiia na rynku v kilka raziv perevyshchuie popyt, vnaslidok tsoho u znachnoi chastyny prodavtsiv kosmetychnoi produktsii chyselnist pokuptsiv zmenshylas.
URI: https://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4617
Appears in Collections:Публікації бакалаврів, магістрів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Перерва.pdf77,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.