Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4619
Title: Теоретичні засади вивчення покупців та їх поведінки на окремих ринках
Other Titles: Teoretychni zasady vyvchennia pokuptsiv ta yikh povedinky na okremykh rynkakh
Authors: Борисенко, Є.
Borysenko, Ye.
Keywords: поведінка покупця
povedinka pokuptsia
вивчення покупців
vyvchennia pokuptsiv
Issue Date: 2021
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Борисенко Є. Теоретичні засади вивчення покупців та їх поведінки на окремих ринках / Є. Борисенко ; наук. Керівник О. Кравець // Молоді науковці-аграрники: традиційні й нові аспекти досліджень : тези доп. наук.-практ. конф. молодих вчених і студ. (Дніпро, 23-25 берез. 2021 р.) : в 2 т. / МОН України ; ДДАЕУ, ННІЕ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2021. – Т. 2. – С. 50-51. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4619
Abstract: Поведінка покупця формується під впливом системи чинників культурного, соціального та психологічного характеру. Чинниками культурного порядку є культура, субкультура, соціальний стан. До соціальних чинників належать вплив референтних груп, сім’ї, ролі та статусу. Поведінка споживача істотно змінюється залежно від того, який саме товар він купує. Povedinka pokuptsia formuietsia pid vplyvom systemy chynnykiv kulturnoho, sotsialnoho ta psykholohichnoho kharakteru. Chynnykamy kulturnoho poriadku ye kultura, subkultura, sotsialnyi stan. Do sotsialnykh chynnykiv nalezhat vplyv referentnykh hrup, simi, roli ta statusu. Povedinka spozhyvacha istotno zminiuietsia zalezhno vid toho, yakyi same tovar vin kupuie.
URI: https://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4619
Appears in Collections:Публікації бакалаврів, магістрів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Борисенко.pdf77,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.