Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4620
Назва: Маркетинговий менеджмент в системі управління кооперативом
Інші назви: Marketynhovyi menedzhment v systemi upravlinnia kooperatyvom
Автори: Горячий, О.
Horiachyi, O.
Ключові слова: кооператив
kooperatyv
маркетинговий менеджмент
marketynhovyi menedzhment
агробізнес
ahrobiznes
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Горячий О. Маркетинговий менеджмент в системі управління кооперативом / О. Горячий ; наук. Керівник Р. Безус // Молоді науковці-аграрники: традиційні й нові аспекти досліджень : тези доп. наук.-практ. конф. молодих вчених і студ. (Дніпро, 23-25 берез. 2021 р.) : в 2 т. / МОН України ; ДДАЕУ, ННІЕ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2021. – Т. 2. – С. 52-53. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4620
Короткий огляд (реферат): Нинішні умови розвитку аграрного сектора економіки України характеризуються тенденціями формування бізнесових відносин учасників на засадах маркетингу, що спонукає керівників підприємств до використання маркетингового інструментарію в управлінні. До того ж, проблеми збуту сільськогосподарської продукції, невчасного постачання сировини у переробну сферу та неузгодженої сервісної підтримки кон’юнктурних сегментів аграрного ринку потребують активізації маркетингового менеджменту в агробізнесових системах. Особливо це стосується сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів, які займаються обслуговуванням аграрної сфери виробництва. Nynishni umovy rozvytku ahrarnoho sektora ekonomiky Ukrainy kharakteryzuiutsia tendentsiiamy formuvannia biznesovykh vidnosyn uchasnykiv na zasadakh marketynhu, shcho sponukaie kerivnykiv pidpryiemstv do vykorystannia marketynhovoho instrumentariiu v upravlinni. Do toho zh, problemy zbutu silskohospodarskoi produktsii, nevchasnoho postachannia syrovyny u pererobnu sferu ta neuzghodzhenoi servisnoi pidtrymky koniunkturnykh sehmentiv ahrarnoho rynku potrebuiut aktyvizatsii marketynhovoho menedzhmentu v ahrobiznesovykh systemakh. Osoblyvo tse stosuietsia silskohospodarskykh obsluhovuiuchykh kooperatyviv, yaki zaimaiutsia obsluhovuvanniam ahrarnoi sfery vyrobnytstva.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4620
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горячий.pdf80,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.