Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4626
Назва: Проблеми та перспективи SMM маркетингу
Інші назви: Problemy ta perspektyvy SMM marketynhu
Автори: Мазниця, В.
Maznytsia, V.
Ключові слова: SMM маркетинг
SMM marketynh
проблеми
problemy
перспективи
perspektyvy
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Мазниця В. Проблеми та перспективи SMM маркетингу / В. Мазниця ; наук.керівник І. Абрамович // Молоді науковці-аграрники: традиційні й нові аспекти досліджень : тези доп. наук.-практ. конф. молодих вчених і студ. (Дніпро, 23-25 берез. 2021 р.) : в 2 т. / МОН України ; ДДАЕУ, ННІЕ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2021. – Т. 2. – С. 57-61. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4626
Короткий огляд (реферат): Головна мета SMM (Social Media Marketing) - залучати і утримувати увагу споживачів до певного товару або бренда за допомогою соціальних платформ та мереж. Основні завдання, які вирішує SMM: • Просування бренду • Підвищення лояльності клієнтів і популярності продукту • Збільшення трафіку на сайт та інші ресурси організації • Нейтралізація негативу • Вивчення цільової аудиторії • Інформаційна підтримка клієнтів Holovna meta SMM (Social Media Marketing) - zaluchaty i utrymuvaty uvahu spozhyvachiv do pevnoho tovaru abo brenda za dopomohoiu sotsialnykh platform ta merezh. Osnovni zavdannia, yaki vyrishuie SMM: • Prosuvannia brendu • Pidvyshchennia loialnosti kliientiv i populiarnosti produktu • Zbilshennia trafiku na sait ta inshi resursy orhanizatsii • Neitralizatsiia nehatyvu • Vyvchennia tsilovoi audytorii • Informatsiina pidtrymka kliientiv
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4626
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мазниця.pdf127,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.