Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4631
Назва: Тенденції та перспективи інтернет-маркетингу
Інші назви: Tendentsii ta perspektyvy internet-marketynhu
Автори: Таран, А.
Taran, A.
Ключові слова: Інтернет-маркетинг
Internet-marketynh
дистанційний режим
dystantsiinyi rezhym
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Таран А. Тенденції та перспективи інтернет-маркетингу / А. Таран ; наук. керівник І. А. Абрамович // Молоді науковці-аграрники: традиційні й нові аспекти досліджень : тези доп. наук.-практ. конф. молодих вчених і студ. (Дніпро, 23-25 берез. 2021 р.) : в 2 т. / МОН України ; ДДАЕУ, ННІЕ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2021. – Т. 2. – С. 73-75. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4631
Короткий огляд (реферат): Інтернет-маркетинг – це новий вид маркетингу, що включає традиційні елементи комплексу маркетингу (товар, розподіл, просування, ціноутворення, маркетингові дослідження), реалізовані за допомогою інструментів мережі Інтернет у дистанційному, інтерактивному режимі, і тому забезпечує можливість прискорення, здешевлення та більш якісного здійснення всіх маркетингових процесів. Internet-marketynh – tse novyi vyd marketynhu, shcho vkliuchaie tradytsiini elementy kompleksu marketynhu (tovar, rozpodil, prosuvannia, tsinoutvorennia, marketynhovi doslidzhennia), realizovani za dopomohoiu instrumentiv merezhi Internet u dystantsiinomu, interaktyvnomu rezhymi, i tomu zabezpechuie mozhlyvist pryskorennia, zdeshevlennia ta bilsh yakisnoho zdiisnennia vsikh marketynhovykh protsesiv.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4631
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Таран А.pdf92,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.