Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4632
Назва: Використання програм лояльності у сфері обслуговування
Інші назви: Vykorystannia prohram loialnosti u sferi obsluhovuvannia
Автори: Тищенко, Іванна
Tyshchenko, Ivanna
Ключові слова: програма лояльності
prohrama loialnosti
сфера обслуговування
sfera obsluhovuvannia
конкуренція
konkurentsiia
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Тищенко І. Використання програм лояльності у сфері обслуговування / І. Тищенко ; наук. керівник Сергій Кобернюк // Молоді науковці-аграрники: традиційні й нові аспекти досліджень : тези доп. наук.-практ. конф. молодих вчених і студ. (Дніпро, 23-25 берез. 2021 р.) : в 2 т. / МОН України ; ДДАЕУ, ННІЕ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2021. – Т. 2. – С. 76-77. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4632
Короткий огляд (реферат): Програма лояльності – це система винагороди і заохочення існуючих клієнтів, яка дозволяє утримувати їх, розвивати повторні продажі і підвищувати рівень лояльності в компанії. Актуальність проблематики формування алгоритму розробки програм лояльності обумовлена загостренням конкуренції, виникненням дефіциту реальних покупців, збільшенням комунікаційних витрат. В умовах швидко зростаючої динаміки ринку і ускладненості зовнішнього оточення грамотно сформована програма лояльності споживачів стає одним з головних інструментів підвищення рівня конкурентоспроможності компанії на ринку. Prohrama loialnosti – tse systema vynahorody i zaokhochennia isnuiuchykh kliientiv, yaka dozvoliaie utrymuvaty yikh, rozvyvaty povtorni prodazhi i pidvyshchuvaty riven loialnosti v kompanii. Aktualnist problematyky formuvannia alhorytmu rozrobky prohram loialnosti obumovlena zahostrenniam konkurentsii, vynyknenniam defitsytu realnykh pokuptsiv, zbilshenniam komunikatsiinykh vytrat. V umovakh shvydko zrostaiuchoi dynamiky rynku i uskladnenosti zovnishnoho otochennia hramotno sformovana prohrama loialnosti spozhyvachiv staie odnym z holovnykh instrumentiv pidvyshchennia rivnia konkurentospromozhnosti kompanii na rynku.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4632
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тищенко.pdf84,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.