Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4633
Title: Маркетингова модель розробки ціннісної пропозиції
Other Titles: Marketynhova model rozrobky tsinnisnoi propozytsii
Authors: Убийкін, Ю.
Ubyikin, Yu.
Keywords: ціннісна пропозиція
tsinnisna propozytsiia
маркетингова модель
marketynhova model
Issue Date: 2021
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Убийкін Ю. Маркетингова модель розробки ціннісної пропозиції / Ю. Убийкін ; наук. керівник. Л. М. Курбацька // Молоді науковці-аграрники: традиційні й нові аспекти досліджень : тези доп. наук.-практ. конф. молодих вчених і студ. (Дніпро, 23-25 берез. 2021 р.) : в 2 т. / МОН України ; ДДАЕУ, ННІЕ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2021. – Т. 2. – С. 78-79. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4633
Abstract: Ціннісна пропозиція має великий потенціал для допомоги в залученні клієнтів компанії, але тільки за умови її ефективного формулювання. Розуміння потреби та цінностей клієнтів допоможе створити ціннісну пропозицію, яка сприятиме зростанню бізнесу та рівня лояльності. Tsinnisna propozytsiia maie velykyi potentsial dlia dopomohy v zaluchenni kliientiv kompanii, ale tilky za umovy yii efektyvnoho formuliuvannia. Rozuminnia potreby ta tsinnostei kliientiv dopomozhe stvoryty tsinnisnu propozytsiiu, yaka spryiatyme zrostanniu biznesu ta rivnia loialnosti.
URI: https://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4633
Appears in Collections:Публікації бакалаврів, магістрів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Убийкін.pdf138,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.