Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4758
Title: Впровадження маркетингового менеджменту на підприємстві: проблеми теорії та практики
Other Titles: Implementation of marketing management at an enterprise: problems of theory and practice
Authors: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetiana
Keywords: маркетинг
marketing
комплекс маркетингу
marketing complex
підприємство
enterprise
маркетинговий менеджмент
marketing management
процес формування маркетингового менеджменту
process of marketing management formation
Issue Date: 2019
Publisher: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Citation: Ільченко Т. В. Впровадження маркетингового менеджменту на підприємстві: проблеми теорії та практики [Електронний ресурс] / Т. В. Ільченко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління : електрон. наук.-практ. журн. – 2019. – № 1(18). – С. 115-121. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4758
Abstract: В статті досліджено та узагальнено теоретичні засади формування системи маркетингового менеджменту на підприємстві. Визначено роль маркетингу й менеджменту в діяльності організації відповідно до сучасних умов господарювання. Представлено організаційно-економічний механізм маркетингового підходу до управління діяльністю підприємства. Розглянуто проблеми, які можуть виникнути на підприємстві при впровадженні елементів системи маркетингового менеджменту. У статті досліджено основні принципи та функції маркетингового менеджменту а також проаналізовано сили мікро- та макросередовища, в якому діє підприємство. Проаналізовано необхідні заходи при впровадженні маркетингового менеджменту на підприємствах в умовах сучасних ринкових відносин. The article studies theoretical principles of marketing management system formation at the enterprises. The author determines the role of marketing and management in the activity of the organizations according to modern economic environment. The organizational and economic mechanism of the marketing approach to management of the enterprise activity is presented. The problems connected with application of the marketing management system are considered. The article analyzes the main principles and functions of marketing management, as well the strengths of the micro and macro environment of the enterprise. The necessary measures of marketing management implementation at enterprises are analyzed.
URI: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/18_2019/20.pdf
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4758
ISSN: 2518-1971
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf418,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.