Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4800
Назва: Особливості маркетингових цифрових каналів просування аграрної продукції
Інші назви: Features of marketing digital channels for the promotion of agricultural products
Автори: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetiana
Ключові слова: аграрна продукція
agricultural products
просування
promotion
інноваційна діяльність
innovation
маркетингові цифрові канали
digital marketing channels
Дата публікації: 2021
Видавництво: International Science Group(isg-konf.com)
Бібліографічний опис: Ільченко Т. В. Особливості маркетингових цифрових каналів просування аграрної продукції / Т. В. Ільченко // About the problems of practice, science and ways to solve them : The XXIV International Science Conference (Milan, May 04-07, 2021). – Milan, Italy, 2021. – P. 95-97. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4800
Короткий огляд (реферат): Констатовано про недостатньо ефективне використання маркетингових інструментів в інноваційній діяльності підприємств агропромислового комплексу. Досліджено, що відбуватиметься активізація інноваційного розвитку агарних підприємств шляхом застосування інструментів цифрового маркетингу в контексті цифровізації глобальної та національних економік. Визначено три фази розвитку цифрового маркетингу в агробізнесі. Виявлено, що на даний час пріоритетним напрямом функціонування аграрних підприємств визнано активізацію інноваційної діяльності. Встановлено, що це, перш за все, потребує формування якісно нової системи маркетингового забезпечення інноваційного розвитку сільськогосподарських виробників, впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій і використання інструментів цифрового маркетингу. It is stated about insufficiently effective use of marketing tools in innovative activity of enterprises of agro - industrial complex. It is investigated that the innovative development of agar enterprises will be intensified through the use of digital marketing tools in the context of digitalization of global and national economies. Three phases of development of digital marketing in agribusiness are defined. It is revealed that at present the priority direction of functioning of agrarian enterprises is intensification of innovative activity. It is established that this, first of all, requires the formation of a qualitatively new system of marketing support for innovative development of agricultural producers, the introduction of modern information and communication technologies and the use of digital marketing tools.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://isg-konf.com/uk/about-the-problems-of-practice-science-and-ways-to-solve-them-ua/
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4800
ISBN: 978-1-63848-670-1
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
XXIV-ConferenceMay-04-07-2021-Milan-Italy (1)-4.pdf257,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.