Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4903
Title: Імплементація маркетингових стратегій в практичну діяльність аграрних підприємств з виробництва органічної продукції
Other Titles: Implementation of marketing strategies in the practical activity of agricultural enterprises for the production of organic products
Authors: Багорка, Марія Олександрівна
Bahorka, Mariia
Keywords: маркетингові стратегії
marketing strategies
аграрні підприємства
agrarian enterprises
товарні групи підприємств
commodity groups of enterprises
органічне виробництво
organic production
стратегії розвитку
development strategies
Issue Date: 2020
Publisher: Львівська економічна фундація
Citation: Багорка М. О. (2020). Імплементація маркетингових стратегій в практичну діяльність аграрних підприємств з виробництва органічної продукції. Науково-практичний журнал «Економічні студії». № 3(29). С. 7-11. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4903
Abstract: Стаття присвячена обґрунтуванню маркетингових стратегій, їх місії і цілей для екологічно орієнтованого господарювання аграрних підприємств; проведенню комплексного аналізу та оцінки чинників зовнішнього середовища для низько-, середньо- і великотоварних аграрних підприємств, визначенню їх сильних і слабких сторін, можливостей і загроз та розробленню альтернативних стратегій розвитку для даних груп підприємств. В статті запропоновано концепцію формування маркетингових стратегій аграрних підприємств, що реалізують сертифіковану органічну продукцію, за трьома товарними групами, на підставі попередньої оцінки чинників семантичного диференціалу зовнішнього середовища та зваженої оцінки за SWOT-аналізом сильних і слабких сторін, можливостей і загроз на стадіях банкрутства, стагнації, традиційного і прогресивного їх розвитку. The article is devoted to substantiation of marketing strategies, their mission and goals for ecologically oriented management of agrarian enterprises; carrying out a comprehensive analysis and assessment of environmental factors for low-, medium- and large-scale agricultural enterprises, identifying their strengths and weaknesses, opportunities and threats, and developing alternative development strategies for these enterprise groups. The article proposes the concept of formation of marketing strategies of agrarian enterprises that implement certified organic products in three product groups on the basis of preliminary estimation of the factors of the semantic differential of the external environment and the weighted assessment of the SWOT analysis of strengths and weaknesses, opportunities and threats at the stages of bankruptcy, stagnation, traditional and progressive development.
URI: http://www.lef.lviv.ua/files/archive/journal/2020/3(29)_2020.pdf
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4903
ISSN: 2311–9306
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СТАТТЯ БАГОРКА-7-11.pdf415,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.