Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4908
Title: Комплексна система маркетингу як основа підвищення конкурентоспроможності торговельних підприємств в сучасних умовах ведення бізнесу
Other Titles: Comprehensive marketing system as a basis for increasing the competitiveness of trade enterprises in modern conditions of doing business
Authors: Багорка, Марія Олександрівна
Bahorka, Mariia
Курбацька, Лариса Миколаївна
Kurbatska, Larysa
Кадирус, Ірина Григорівна
Kadyrus, Iryna
Keywords: торговельні підприємства
torhovelni pidpryiemstva
маркетинг
marketynh
система
systema
конкурентоспроможність
konkurentospromozhnist
Issue Date: 2021
Publisher: Київський національний авіаційний університет
Citation: Багорка М. О. Комплексна система маркетингу як основа підвищення конкурентоспроможності торговельних підприємств у сучасних умовах ведення бізнесу / М. О. Багорка, Л. М. Курбацька, І. Г. Кадирус // Сучасний маркетинг: тренди, інновації, інструменти : кол. моногр. ; за заг. ред. Є. В. Ромата та С. Ф. Смерічевського. – К. : Студцентр, 2021. – С. – 138-150. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4908
Abstract: Важливість імплементації комплексної системи маркетингу полягає у поєднанні елементів комплексу Marketing-mix і системи управління маркетингом, з метою оперативного реагування на зміни середовища. Ми впевнені, що тільки у взаємодії цих складових системи маркетингу будуть досягнуті очікувані результати. Використання окремих елементів не дасть повноцінного результату. Встановлено, що основними напрямами пошуку резервів підвищення конкурентоспроможності виступає: ресурсний, організаційний, технологічний і маркетинговий потенціал – ступеня задоволення споживача продукцією, посилення кадрового потенціалу, спрямованість на інновації, конкурентного потенціалу підприємства та ефективності стратегії для певного сегмента ринку. Виявлено, що кожне підприємство, формуючи систему маркетингу, має орієнтувати свою діяльність на досягнення маркетингових цілей і налаштовувати динамічні взаємозв’язки між чинниками зовнішнього та внутрішнього середовища шляхом побудови ключових підсистем підприємства: стратегічного й корпоративного управління, інформаційно-аналітичної, контрольно-адаптаційної, управління потенціалом. Завдяки існуванню такої системи кожне підприємство, виходячи з власних умов господарювання та соціально-економічних інтересів, може адаптувати її для себе. The importance of implementing a comprehensive marketing system is to combine elements of the Marketing-mix and marketing management system, in order to respond quickly to changes in the environment. We are confident that only in the interaction of these components of the marketing system will the expected results be achieved. The use of individual elements will not give a full result. It is established that the main areas of search for reserves to increase competitiveness are: resource, organizational, technological and marketing potential - the degree of consumer satisfaction with products, strengthening human resources, focus on innovation, competitive potential and effectiveness of strategy for a particular market segment. It is revealed that each enterprise, forming a marketing system, should focus its activities on achieving marketing goals and adjust the dynamic relationships between external and internal factors by building key subsystems of the enterprise: strategic and corporate management, information-analytical, control-adaptation, management potential. Due to the existence of such a system, each company, based on their own business conditions and socio-economic interests, can adapt it for themselves.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4908
ISBN: 978-966-7530- 56-3
Appears in Collections:Монографії, розділи монографій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.Монографiя_Багорка_Курбац_ка_Кадирус_2021.pdf454,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.