Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5030
Title: Особливості дистанційного навчання іноземних студентів ДДАЕУ
Other Titles: Peculiarities of distance learning of foreign students in DSAU
Authors: Лукацька, Яна Сергіївна
Lukatska, Yana
Keywords: дистанційне навчання
distance learning
іноземний студент
foreign student
інтерактивне спілкування
interactive communication
телекомунікаційне середовище
telecommunication environment
рефлексія
reflection
Issue Date: 2021
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Лукацька Я. С. Особливості дистанційного навчання іноземних студентів ДДАЕУ / Я. С. Лукацька // Сучасна педагогіка та дінгводидактика ДДАЕУ : зб. наук. пр. / за заг. ред. О. В. Назаренко ; ДДАЕУ. – Дніпро, 2021. – С. 78-88. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5030
Abstract: В статті проаналізовано особливості дистанційного навчання іноземних студентів ДДАЕУ в умовах карантину, визначені його переваги та недоліки. Автор аналізує поняття «дистанційне навчання», зазначає його переваги та недоліки, описує процес побудови дистанційного навчання з іноземними студентами в період карантину. Автор доходить висновку, що успішне дистанційне навчання можливе при максимальному залученні всіх студентів до роботи в групових онлайн заняттях та якісному зворотному зв'язку, адекватному навчальному середовищу студента, вибору навчального матеріалу, підтримці. Також важливо вчити студентів рефлексії, мотивувати та якісно оцінювати результати навчання. The paper analyses the features of distance learning of foreign students in DSAU during quarantine, identifies its advantages and disadvantages. The author analyses the concept of "distance learning", notes its advantages and disadvantages, describes the process of building distance learning process with foreign students during quarantine. The author concludes that successful distance learning is possible with the maximum involvement of all students in group online classes and quality feedback, adequate student learning environment, choice of study material, support. It is also important to teach students reflection, motivate them and evaluate qualitatively learning outcomes.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5030
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття.pdf434,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.