Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5032
Назва: The main approaches for formation of social competence of foreign students
Інші назви: Основні підходи до формування соціальної компетентності іноземних студентів
Автори: Lukatska, Yana
Лукацька, Яна Сергіївна
Ключові слова: соціальна компетентність
social competence
іноземний студент
foreign student
компетентнісний підхід
competence approach
системний підхід
system approach
культурологічний підхід
cultural approach
аксіологічний підхід
axiological approach
партисипативний підхід
participatory approach
середовищний підхід
environmental approach
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Lukatska Ya.S. The main approaches for formation of social competence of foreign students / Lukatska Ya.S. // Colloquium-journal. – 2020. – №31(83), Część 2. P. 58-60. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5032
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу педагогічних підходів до формування соціальної компетентності іноземних студентів. Автор спирається на наукові дослідження українських і зарубіжних вчених, які присвятили свої роботи формування соціальної компетентності і досліджували особливості навчання іноземних студентів, і визначає компетентнісний підхід, системний підхід, культурологічний підхід, аксіологічний підхід, партисипативний підхід, середовищний підхід як ті, які дозволять результативно формувати соціальну компетентність іноземних студентів під час навчального процесу, дозволять поліпшити процеси адаптації, міжкультурної комунікації, що в свою чергу позитивно позначиться на якості засвоєння професійних знань, умінь і навичок і дасть можливість випустити конкурентоспроможного фахівця. The article is devoted to the analysis of pedagogical approaches for formation of social competence of foreign students. The author investigates the scientific researches of Ukrainian and foreign scientists who have devoted their works to the formation of social competence and studied the peculiarities of teaching foreign students; on the basis of it competence approach, system approach, cultural approach, axiological approach, participatory approach, environmental approach were determined as those that effectively form social competence of foreign students during the educational process, improve adaptation, intercultural communication, which in turn has a positive effect on the quality of mastering professional knowledge, skills and abilities and makes possible to graduate a competitive specialist.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.colloquium-journal.org/3183-2
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5032
ISSN: Е2520-2480 Р 2520-6990
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лукацька стаття.pdf586,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.