Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5034
Назва: Принципи формування соціальної компетентності іноземних студентів
Інші назви: Principles of formation of social competence of foreign students
Автори: Лукацька, Яна Сергіївна
Lukatska, Yana
Ключові слова: соціальна компетентність
social competence
іноземний студент
foreign student
принцип педагогічного процесу
principle of pedagogical process
фахова освіта
professional education.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Університет імені Альфреда Нобеля
Бібліографічний опис: Лукацька Я. С. Принципи формування соціальної компетентності іноземних студентів / Я. С. Лукацька // Сучасна вища освіта: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та науковців (Дніпро, 25 берез. 2021 р.). – Дніпро : Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2021. – C. 159-162. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5034
Короткий огляд (реферат): В роботі проаналізовано загальнопедагогічні принципи та їх аспекти і виокремлено принципи, що сприятимуть формуванню соціальної компетентності іноземних студентів в системі фахової підготовки із застосуванням інноваційних технологій навчання. Автором визначено, що будуючи освітній процес на принципах гуманізації, системності і послідовності, рефлексивності, міжкультурної толерантності, інтегративності і контекстного навчання, викладачі допомагають іноземним студентам полегшити процес адаптації, створюють сприятливі умови для розкриття їх потенціалу, сприяють ефективному процесу формування соціальної компетентності. In the paper the general pedagogical principles and their aspects are analysed and the principles that contribute to the formation of social competence of foreign students in the system of professional training with the use of innovative learning technologies are highlighted. The author determined that using the principles of humanization, system and consistency, reflexivity, intercultural tolerance, integrativity and contextual learning in the educational process, teachers help foreign students to facilitate the process of adaptation, create favourable conditions for their development, form effectively social competence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5034
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лукацька тези.pdf542,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.