Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5034
Title: | Принципи формування соціальної компетентності іноземних студентів |
Other Titles: | Principles of formation of social competence of foreign students |
Authors: | Лукацька, Яна Сергіївна Lukatska, Yana |
Keywords: | соціальна компетентність social competence іноземний студент foreign student принцип педагогічного процесу principle of pedagogical process фахова освіта professional education. |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Університет імені Альфреда Нобеля |
Citation: | Лукацька Я. С. Принципи формування соціальної компетентності іноземних студентів / Я. С. Лукацька // Сучасна вища освіта: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та науковців (Дніпро, 25 берез. 2021 р.). – Дніпро : Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2021. – C. 159-162. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5034 |
Abstract: | В роботі проаналізовано загальнопедагогічні принципи та їх аспекти і виокремлено принципи, що сприятимуть формуванню соціальної компетентності іноземних студентів в системі фахової підготовки із застосуванням інноваційних технологій навчання. Автором визначено, що будуючи освітній процес на принципах гуманізації, системності і послідовності, рефлексивності, міжкультурної толерантності, інтегративності і контекстного навчання, викладачі допомагають іноземним студентам полегшити процес адаптації, створюють сприятливі умови для розкриття їх потенціалу, сприяють ефективному процесу формування соціальної компетентності. In the paper the general pedagogical principles and their aspects are analysed and the principles that contribute to the formation of social competence of foreign students in the system of professional training with the use of innovative learning technologies are highlighted. The author determined that using the principles of humanization, system and consistency, reflexivity, intercultural tolerance, integrativity and contextual learning in the educational process, teachers help foreign students to facilitate the process of adaptation, create favourable conditions for their development, form effectively social competence. |
URI: | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5034 |
Appears in Collections: | Тези конференцій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лукацька тези.pdf | 542,92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.