Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5037
Title: | Making distance learning personal and effective with Zoom technologies |
Other Titles: | Дистанційне навчання може бути персональним та ефективним завдяки технологіям Zoom |
Authors: | Kramarenko, Tetiana Крамаренко, Тетяна Володимирівна |
Keywords: | Zoom technology Zoom технології efficiency ефективність distance learning дистанційне навчання students студенти |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
Citation: | Kramarenko T. V. Making distance learning personal and effective with zoom technologies / T. V. Kramarenko // Підготовка фахівців на шляху до євроінтеграції: проблеми та перспективи : матеріали XV міжвуз. науко.-практ. конф., присвяч. 100-річчю заснування Дніпровського держ. аграр.-економ. ун-у. – Дніпро : ДДАЕУ, 2021. – С. 49-50. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5037 |
Abstract: | Zoom is a video collaboration tool that provides a click-and-connect conferencing solution. You can use it for classroom teaching and learning, group discussions, or even one-on-one office hour meetings. Zoom is an easy-to-use tool to create a video meeting, invite students or colleagues, solicit participation, and share resources. Zoom - це інструмент для спільної роботи з відео, який пропонує рішення для конференцій лише "натисніть і підключіться". Ви можете використовувати його для викладання та навчання в класі, групових дискусіях або навіть індивідуальних зустрічей. Zoom - це простий у використанні інструмент для створення відеозустрічі, запрошення студентів або колег, запрошення участі та обміну ресурсами. |
URI: | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5037 |
Appears in Collections: | Тези конференцій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тези, Дніпро 2021 квітень.pdf | 341,19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.