Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5045
Title: The role of personality component in future marketologist leadership competence formation
Other Titles: Роль особистісного компоненту у формуванні лідерської компетентності майбутніх маркетологів
Authors: Kazakevych, Olena
Казакевич, Олена Ігорівна
Keywords: personality component
особистісний компонент
leadership competence
структура лідерської компетентності
future marketologist
майбутній маркетолог
Issue Date: 2021
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Kazakevych O. The role of personality component in future marketologist leadership competence formation / O. Kazakevych // Підготовка фахівців на шляху до євроінтеграції: проблеми та перспективи : матеріали XV Міжвуз. наук.-практ. конф. / ДДАЕУ. – Дніпро : ДДАЕУ, 2021. – C. 105-107. – Режим доступу :
Abstract: The subject of the theses is the personality component in the structure of future marketologist leadership competence. У роботі доcліджується особистісний компонент як складник лідерської компетентності майбутніх маркетологів.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5045
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези ДДАЕУ.pdf351,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.