Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/507
Назва: Критерії сформованості дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу
Автори: Захарченко, Юлія Василівна
Zakharchenko, Yuliia
Дата публікації: 2017
Видавництво: Хмельницький національний університет
Бібліографічний опис: Захарченко Ю. В. Критерії сформованості дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу / Ю. В. Захарченко // Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи: тези доп. IX міжнар. наук.-практ. конференції (м. Хмельницький 9-10 листоп. 2017 р. ). – Хмельницький ХНУ, 2017. - С. 232-233. - URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/507
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/507
ISSN: ISBN 978-966-330-7
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf736,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.