Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/531
Назва: Рекламний менеджмент хлібобулочних виробів на внутрішньому ринку України
Автори: Захарченко, Юлія Василівна
Zakharchenko, Yuliia
Ключові слова: рекламний менеджмент
хлібобулочні вироби
місія фірми
зернові культури
екологозорієнтовані технології
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Захарченко Ю. В. Рекламний менеджмент хлібобулочних виробів на внутрішньому ринку України / Ю. В. Захарченко // "Сучасні тенденції менеджменту в аграрному виробництві" : Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 16-17 травня 2017 року. - Львів. – 2017. – C. 130–131. - URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/531
Опис: Головною місією фірми-виробника або організації, що здійснює продаж товарів кінцевого споживання, вироблених з зернових культур, які вирощені за екологозорієнтованими технологіями, є формування у споживачів звички до високоякісних споживчих стандартів стосовно споживання продуктів харчування, розглядаючи це як процес вигідного фінансового вкладення у власне майбутнє. Такий підхід повинен враховувати під час здійснення ситуаційного аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища у сукупності з розглядом стратегічних сценаріїв розвитку фірми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/531
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf64,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.