Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5527
Title: Маркетингова стратегія як інструмент розвитку підприємства
Other Titles: Marketynhova stratehiia yak instrument rozvytku pidpryiemstva
Authors: Курбацька, Лариса Миколаївна
Kurbatska, Larysa
Keywords: підприємство
pidpryiemstvo
розвиток
rozvytok
маркетингова стратегія
marketynhova stratehiia
Issue Date: 2021
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Курбацька Л. Маркетингова стратегія як інструмент розвитку підприємства / Л. Курбацька // Аграрна наука ХХІ століття: реалії та перспективи : тези доп. наук.-практ. конф. (Дніпро, 23-25 берез. 2021 р.) / МОН України; ДДАЕУ, ННІЕ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2021. – С. 111-112. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5527
Abstract: У сучасних умовах кожна компанія має певний інтерес в наявності ефективно функціонуючої системи менеджменту. Зокрема, їй необхідно знати, як проводити оцінку власних можливостей та розробляти перспективні напрямки щодо подальшого функціонування на цільовому ринку, впроваджувати ефективний комплекс маркетингу і вдало реалізовувати маркетингові стратегії. U suchasnykh umovakh kozhna kompaniia maie pevnyi interes v naiavnosti efektyvno funktsionuiuchoi systemy menedzhmentu. Zokrema, yii neobkhidno znaty, yak provodyty otsinku vlasnykh mozhlyvostei ta rozrobliaty perspektyvni napriamky shchodo podalshoho funktsionuvannia na tsilovomu rynku, vprovadzhuvaty efektyvnyi kompleks marketynhu i vdalo realizovuvaty marketynhovi stratehii.
URI: https://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5527
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Курбацька.pdf127,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.