Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/558
Title: Обґрунтування стратегії рекламного менеджменту продукції, яка отримана з «екологічної» сировини
Authors: Захарченко, Юлія Василівна
Zakharchenko, Yuliia
Васющенко, Олександр Сергійович
Vasiushchenko, Oleksandr
Keywords: стратегія
рекламний менеджмент
продукція з «екологічної» сировини
Issue Date: 2017
Citation: Захарченко Ю. В. Обґрунтування стратегії рекламного менеджменту продукції, яка отримана з «екологічної» сировини / Ю. В. Захарченко, О. С. Васющенко // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу». - Дніпро. – 2017. – C. 58-60. - URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/558
Description: Запропонована стратегія, що зорієнтована на формування у споживачів продукції, яка отримана з «екологічної» сировини, звички до здорового способу життя у сенсі орієнтування на систему вибору високоякісних харчових товарів, забезпечує позитивну відмінність у порівнянні з класичними, прямим рекламними впливами.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/558
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf99,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.