Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5654
Title: Формування комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві
Other Titles: Formuvannia kompleksu marketynhovykh komunikatsii na pidpryiemstvi
Authors: Ромашка, Антон Геннадійович
Romashka, Anton
Keywords: комплекс маркетингових комунікацій
complex of marketing communications
конкурентоспроможність
competitiveness
сільськогосподарське підприємство
agricultural enterprise
маркетингова стратегія
marketing strategy
конкурентне середовище
competition
маркетингове середовище
marketing competition
Issue Date: 2021
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Ромашка А. Г. Формування комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Ромашка Антон Геннадійович ; наук. керівник Крючко Леся Станіславівна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2021. – 96 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5654
Abstract: Мета дипломної роботи - розробка та запровадження певних заходів в процесі формування комплексу маркетингових комунікацій на конкретному сільськогосподарському підприємстві. Методи дослідження: монографічний, абстрактно-логічний, економіко-математичні, статистичні методи. Обробку даних здійснено з використанням програмного забезпечення Microsoft Exel. Досліджено теоретично-методичні аспекти формування комплексу маркетингових комунікацій. Проаналізовано сучасний стан комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві, проведена оцінка маркетингового середовища та запропоновано напрямки щодо вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві. Результати дослідження – висновки та рекомендації, наведені в дипломній роботі можуть бути застосовані в діяльності ТОВ «Агріті». Meta dyplomnoi roboty - rozrobka ta zaprovadzhennia pevnykh zakhodiv v protsesi formuvannia kompleksu marketynhovykh komunikatsii na konkretnomu silskohospodarskomu pidpryiemstvi. Metody doslidzhennia: monohrafichnyi, abstraktno-lohichnyi, ekonomiko-matematychni, statystychni metody. Obrobku danykh zdiisneno z vykorystanniam prohramnoho zabezpechennia Microsoft Exel. Doslidzheno teoretychno-metodychni aspekty formuvannia kompleksu marketynhovykh komunikatsii. Proanalizovano suchasnyi stan kompleksu marketynhovykh komunikatsii na pidpryiemstvi, provedena otsinka marketynhovoho seredovyshcha ta zaproponovano napriamky shchodo vdoskonalennia kompleksu marketynhovykh komunikatsii na pidpryiemstvi. Rezultaty doslidzhennia – vysnovky ta rekomendatsii, navedeni v dyplomnii roboti mozhut buty zastosovani v diialnosti TOV «Ahriti».
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5654
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ромашко А.Г..pdf1,85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.